Omegaguard minyak ikan serbaguna | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

16 March 2015

Omegaguard minyak ikan serbaguna

Kali ni saya nak cerita tentang Omega guard Shaklee

Minyak ikan dalam kapsul ini dibuat mesra kanak kanak. Sebab budak budak especially anak anak saya diorang kunyah kapsul ni.
Errkk... tak hanyir ke? Mungkin ada yg bertanya kan
Alhamdulillah..diorang ok je makan sambil kunyah 'pop'
Dulu saya google jugak nak tahu macamana nak bagi diorang seronok makan omega ni kan..
Sekarang mama happy, anak pun happy..
Apa khasiat omega ni ye?
Khasiat omega ni yg utama adalah fungsi DHA yang ada dalamnya.

Fungsi DHA di antaranya:
♡ mencegah asma
♡mencegah sakit kulit
♡elak kanser payu dara
♡elak kanser prostat
♡hindarkan dari migraine
♡elak rasa sejuk pd kaki tangan

Sesiapa yang ada simptom yg berkaitan di atas, cepat cepatlah cari solutionnya dengan mengambil suplemen omega guard. Ibu hamil, kanak kanak adalah golongan yg sangat memerlukannya

Stay healthy, stay positive ye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...