Infografik tentang jadual pengambilan vitamin Shaklee | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

24 July 2014

Infografik tentang jadual pengambilan vitamin Shaklee

Bismillah|


Di sini saya letakkan infografik jadual pengambilan vitamin/suplemen shaklee secara general.
Apa-apa pun kena contact SID untuk maklumat lanjut tentang tips/jadual eksklusif mengikut kondisi masing-masing.

Jadual vitamin Shaklee

Hubungi saya untuk maklumat lanjut kerana yang mengambil suplemen Shaklee berhak untuk mendapat jadual pengambilan mengikut kondisi masing-masing daripada SID anda.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...