Apa yang dikatakan Tua sebelum usia | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

11 September 2014

Apa yang dikatakan Tua sebelum usia


Ada 7 khasiat Shaklee Collagen Shaklee ni...apa dia ye...tentunya khusus untuk kulit. Rambut dna kuku juga dapat tempias kesannya. Secara general collagen memang untuk sel-sel yang boleh menua. Dia akan tolong repair dan anjalkan kembali. Ada banyak sebab lah kan kenapa kulit kita menua dan mengendur. Bukan nak lawan kejadian Tuhan tetapi biarlah ianya menua pada umurnya. Ini tidak! Umur baru 3 series dah macam umur 4 series. Yang 4 series dah macam umur 5 series. Sat lagi jalan dengan hubby takut silap silap dipanggilnya kita kakak hubby...hadeh..

Jadi pada sesiapa yang memang sedang mencari-cari rawatan kulit supaya tidak nampak tua sebelum usianya, boleh cuba shaklee collagen powder ni. Ianya diperbuat daripada sisik ikan merah laut dalam. Hanya yang terbaik.. dan harganya berpadanan dengan khasiat dan sumber asalnya. Macam  beg Louis Vuitton dan Prada dan yang sewaktu dengannya...mak aih..sanggup simpan duit bawah bantal nakkan beg beg retis gitu SEBAB kualitinya yang TERBAIK. Samalah macam Shaklee Collagen Powder. Worth for money gituh...

So, sambung lagi chit chat tentang Shaklee Collagen Powder nanti ye. Sementara tu, boleh baca gambar di atas tentang khasiatnya. 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...