Common problem semasa pregnancy | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

04 September 2014

Common problem semasa pregnancy

Bismillah |


Baru-baru ni saya jumpa kawan saya untuk cod Ostematrix
Tapi dia cerita satu perkara tentang Ostematrix yang saya pun akui juga cuma untuk dia yang preggy memang Ostematrix sangat sangat berkesan. Dia kata (saya quote lebih kurang),

 " Masa preggy hari tu biasalah selalu kena sembelit..tak lawas. Sampai pergi ambil ubat lawas kat doktor. Tapi bila makan ubat doktor, lawas sangat lah pulak...bila membuang tu macam air pulak. Tiba tiba teringat kan Ostematrix pun rasanya boleh melawas. Cuba makan ...memang ok. tak macam makan ubat doktor.. Tu yang rasa tak nak skip makan Ostematrix.."

Ha..dengar tu. Bukan yang preggy je rasa kesannya, kalau kita sakit-sakit badan ..tulang belakang..telan je Ostematrix. Insyaallah. kita berusaha Allah jua yang menyembuhkan...

Stay healthy, stay positive uolz..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...