Jamu moden | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

20 September 2014

Jamu moden


Bismillah|

Saya nak cerita tentang Alfafa. Alfafa ni macam ramuan jamu masa dulu-dulu. Tumbuhan yang magika yang digunakan untuk diuretik dan menyahtoksin badan. Toksin dalam badan yang menyebabkan kita selalu mendapat sakit, demam bila travel atau buat kerja lasak, gastrik, kulit kusam dan macam-macam lagi yang datang dari dalam badan atau darah yang yang tidak bersih.
Alfafa shaklee ini digunakan secara tradisional untuk merawat:

-masalah penghadaman
-Pedih ulu hati
-Irritable bowel syndrome
-Kolitis ulser
-Gastritis
-Meningkatkan selera makan
-Sembelit

Stay healthy, stay positive uols..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...