Untuk ibu dan anak sihat dan ceria | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

20 September 2014

Untuk ibu dan anak sihat dan ceria


Bismillah|

Selalu dengar mealshake set untuk anak anak. Tetapi sebenarnya MEALSHAKE adalah untuk semua. Ianya lengkap dengan semua vitamin yang diperlukan baik untuk anak anak atau ibu atau si diet atau sekadar inginkan kesihatan yang menyeluruh. 

Di sini saya senaraikan contoh pengambilan set mealshake untuk yang memerlukan:

Mealshake +ESP+Performance Drink ---> set puasa
Mealshake +Chewable vit c ----> anak picky eater
Mealshake +vit c + b complex +ostematrix + alfafa ----> set ibu menyusu
Mealshake+vit c+ B complex+zinc ---> set ibu berpantang
Mealshake + Vit c + B complex+Ostematrix ----> set ibu hamil
Mealshake+vitamin e+B complex +vit c ----> set kulit cantik

Kalau tak cuba kita tak tahu.

Stay healthy, stay positive...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...