Reference blog and website | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

11 August 2014

Reference blog and website

Bismillah |


Salam ceria semua.
Saya nak listkan senarai blog atau website yang sering menjadi bacaan saya tentang tips kesihatan dan kecantikan serta khasiat suplemen. Bukan dari website shaklee je tau. Saya ambil dari website international juga. Negara-negara maju dah lama recognize natural healing atau pengambilan suplemen semulajadi dalam diet harian. Kita pun perlu macam tu juga untuk kekalkan kesihatan dan kecergasan mengikut umur atau lebih muda dari umur kita. Berikut website yang saya follow setakat ini. Memang sangat baik dan recommended untuk dibaca.

1. www.webmd.com - kesihatan dan khasiat suplemen
2. www.mindbodygreen.com - panduan hidup secara positif
3.www.shaklee.com.my - Shaklee product dan khasiatnya
4.www.mamafaiz.com - mentor saya yang osem

Selamat meng'follow'

di fish and chip restaurant newcastle UK
Bergambar di hadapan restoran fish and chip di Newcastle Upon Tyne, UK. Satu pinggan fish and chip boleh makan tiga orang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...