Survival seorang ibu dengan kanser | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

06 October 2014

Survival seorang ibu dengan kanser

Bismillah |

Balik raya haji ni melihat wajah wajah ibu bapa kita yang sudah dimakan usia. Betapa kita sangat sangat kasihkan mereka. Membesarkan kita pada zaman mereka yang mungkin serba kekurangan. Ibu saya kini lebih kurang 2 tahun selepas didiagnos kanser payudara. Merasai segala cabaran mental dan fizikal serta emosi yang tidak menentu. Masih terkenang lagi saat saya drive pergi balik membawakan bekal makanan buat ibu yang sedang kemoterapi. Selepas setahun..hormon berubah, sendi mula sakit sakit, tahap imun badan rendah, sakit lutut dan mudah letih. Itu semua kesan selepas. Apa yang saya nak ceritakan saya mengambil masa yang lama untuk berikan suplemen yang baik sehinggalah berjumpa dengan vivix . Saya hadiahkan vivix untuk mereka minum. Dan alhamdulillah, sangat happy bila tanya mak ok tak vivix. Mak kata memang ok vivix tu. Dah takde kejang kaki kalau duduk lama. Dah kurang sakit lutut.
Happynya hati mendengarkannya.

Vivix mengandungi polyphenols yang membantu:
1. Meningkatkan tahap metabolismadan tenaga
2. Mengurangkan keletihan dan keradangan
3. Mengekalkan sistem kardiovaskular yang sihat
4. Mengekalkan tahap gula dalam darah dan paras kolesterol yang sihat
5. Mengekalkan tahap rintangan melawan penyakit dalam badan

Di antara mereka yang memerlukan :
* bekas pesakit kanser
* warga emas
* diabetik
* tinggi kolesterol

Stay healthy, stay positive uols..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...