Nak tampak berseri tanpa makeup tebal | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

21 July 2014

Nak tampak berseri tanpa makeup tebal

Semua nak nampak kemas dan berseri di hari raya.
Hati hati dengan niat. Adakah kita mahu dilihat cantik di mata manusia atau di mata Allah.
Tapi jangan sampai comot dan serabai.
Kalau nak muka berseri dan bersih, boleh cuba set cantik shaklee.
Terdiri daripada ESP , sr vita c, vita-e.
Kalau nak lebih lagi tambah shaklee collagen powder.
Kalau nak premium lagi eksklusif, ambil vivix
Kalau tak tahu nak ambil yang mana, boleh tanya saya. Saya boleh cuba bantu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...