Tips Sihat dari Nabi Muhammad SAW | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

15 April 2014

Tips Sihat dari Nabi Muhammad SAW

 
Semoga semua pembaca blog ini diberi kesihatan dan ketenangan hati.
 
Di sini saya share infografik tentang tips kesihatan dari Nabi Muhammad SAW.
Allah design badan manusia ni dah cantik dah..dah molek dah dengan segala accessories yang membantu kita sihat dan cergas. Tapi Allah juga tahu manusia ini punya akal dan nafsu untuk dia memilih.
Jom PILIH untuk SIHAT.
Semoga tips ini memberi manfaat
 
credit infografik dari facebook


|Tips sihat dengan Shaklee|

Ambil 1 biji VITALEA setiap pagi untuk kesihatan yang menyeluruh di samping bertenaga sepanjang hari. Formulasi dengan IRON membantu membina sel darah merah dan mengelakkan pucat serta kurang darah.

 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...