ESP Shaklee pilihan untuk parents yang bekerja | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

09 April 2014

ESP Shaklee pilihan untuk parents yang bekerja


Salam ceria,
 
Teringat nak share tentang kebaikan ESP
Di samping ianya mengandungi segala nutrient yang diperlukan dalam badan, ianya juga boleh dijadikan 'alas perut' sebelum sampai ke pejabat dan sarapan di tempat kerja.
Almaklumlah, kita rata-rata yang bekerja ni kena bangn pagi, kelam kabut siapkan budak-budak ke school/tadika/nursery. Kadang-kadang terperangkap dalam jem tiap-tiap pagi pergi kerja. Sebab kita dah bangun awal dan tak telan apa-apa sebabkan perut kosong dan berlagu-lagu semasa dalam kereta. Jangan biarkan perut kita menyanyi..kesian kat dia.
Saya syorkan bancuh satu atau dua sudu besar ESP ke plain water/milo/horlick untuk bantu perut kita tak kosong.
 
Haaa...jemput baca salah satu cerita ESP di fb kat bawah ni...dan sebenarnya ada banyak lagi testimoni tentang ESP ni. Saya yang jenis tak suka minum susu pun dah suka minum ESP ni. Yang belum cuba patut cuba juga. :)
 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...