Jadual Berpantang dengan Shaklee | My precious
My Precious~Stay Healthy and Positive
“Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan orang.”

19 March 2014

Jadual Berpantang dengan Shaklee

Salam ceria semua.
 
Alhamdulillah, dua minggu lepas saya sudah menjalani operation appendix. Walaupun pembedahan itu hanya melibatkan tiga lubang di perut, kita kena masih kena jaga makan. Sebab kita tak nak lah pergi hospital balik, tebuk balik sebab luka kat dalam tu tak baik atau bernanah. Jaga makan dan ambil ubat serta suplemen adalah antara usaha untuk mempercepatkan proses penyembuhan dalam dan luar.
 
Di bawah ini adalah jadual pengambilan makanan saya semasa berpantang. Sentiasa rasa sihat dan segar. Selepas 2-3 hari, rasa dah boleh berlari dah tapi tak nak lah over sangat. Nanti mak saya jegil mata. Hihi. Tapi, sebelum mak balik kampong, dia pun angkut satu tong ESP. Dia kata nak bagi sihat dan segar. :) :)
 
 
Selamat mencuba pada sesiapa yang baru nak rasa ESP atau sedang mencari-cari suplemen yang simple dan sedap.
 
Your Shaklee ID,
Aida | 0122612218| akirahumaira@gmail.com
 
Boleh contact saya atau order/tanya di SINI



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...